W ramach nowej inicjatywy szkoleniowej "START - IT", zapraszamy Państwa na cykl spotkań, podczas których przybliżymy nadziędzia IT, które można wykorzystać w biznesie. W ramach pierwszego spotkania porozmawiamy na temat skutecznego wizerunku w sieci.

Pierwsze spotkanie z cyklu odbędzie się 13 czerwca o godzinie 13.00. W czasie 3 godzin spotkania zostaną poruszone tematy:

  1. Wybierz odpowiednie dla siebie kanały komunikacji.
    1. strona wizytówka: kiedy strona www jest absolutnie niezbędna, a kiedy stanowi niepotrzebny problem?
    2. blog: kiedy prowadzenie bloga się opłaca?
    3. social media: absolutny must have każdego CEO, które serwisy wybrać?
  2. Zadbaj o spójność.
    1. zdjęcie profilowe: jak wybrać dobre zdjęcie profilowe?
    2. zdjęcie w tle: estetyka z przekazem czy bezużyteczny ozdobnik?
    3. bio: jak opowiedzieć o sobie w 140 znakach?
  3. Publikuj świadomie.
    1. komplementarność: jak podzielić kontent pomiędzy różne kanały social media na przykładzie: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Snapchat,
    2. regularność: co i kiedy publikować?
    3. ustawienia prywatności: czy warto chronić swoją prywatność w sieci?
  4. Mity o komunikacji online do celów wizerunkowych
    1. Mit: utrzymanie kanałów social media zajmuje dużo czasu.
    2. Mit: nie da się mierzyć skuteczności wizerunku online.
    3. Mit: social media są tylko dla młodych.
  5. Case study
    1. przykłady kreatywnego wykorzystania prostej komunikacji online w budowaniu wizerunku.

 

Zgłoszenia i informacje na temat spotkania:

Agnieszka Górecka - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 59 8468 100

 

Prowadzący

Agata Kukwa - interdyscyplinarny przedsiębiorca ze szczególnym talentem w dziedzinie komunikacji online.

Od 2011 pomogła ponad 30 markom we wczesnej fazie rozwoju w wejściu na rynek lub poprawieniu wizerunku online. W 2012 roku dołączyła do zespołu funduszu kapitałowego Black Pearls VC gdzie przez 3 lata zdobywała doświadczenie na rynku venture capital jako non-executive director w zakresie komunikacji.

Obecnie współtworzy 150sec.com, międzynarodowy serwis informacyjny o biznesie i nowych technologiach ze szczególnym uwzględnieniem rynków startupowych w krajach Centralnej i Wschodniej Europy. Jako ambasador Central European Startup Awards odpowiedzialna była za organizację polskiego finału konkursu w 2015.

Od 2015 roku wspiera Narodowe Centrum Badań i Rozwoju jako ekspert gospodarczy w ocenie aplikacji grantowych na innowacyjne przedsięwzięcia R&D. Pracuje również jako konsultant w zakresie komunikacji online i wizerunku na rzecz organizacji w branży ICT.

W wolnych chwilach dzieli się wiedzą z założycielami startupów jako mentor i organizator wydarzeń społeczności Startup Weekend, występuje jako prelegent i panelista na konferencjach poświęconych startupom, IT i nowym mediom.

Doradza jako mentor w polskich i zagranicznych programach akceleracyjnych i inkubacyjnych, a także zajmuje się organizacją wydarzeń dla biznesu oraz wspiera organizatorów konferencji i spotkań networkingowych w kraju i zagranicą.

Więcej informacji: https://pl.linkedin.com/in/agatakukwa

SIT logo kolor v9

Wystartuj z nami

logo SSSE pl

Inwestuj z nami

logo PARR pl

Rozwijaj się z nami